◾️ گفتگوی امیرحسین فصیحی با آرین بینا در خصوص طراحی بازی، .برنامهنویسی و چالشهای طراحی بازی فرزندان مورتا
آرین بینا طراح بازی رهبر و برنامه نویس در شرکت فنافزار است.
◾️ با توجه به تجربیات آرین بینا در زمینه برنامه نویسی و طراحی بازیهای شمشیر تاریکی و فرزندان مورتا، با او به صورت مفصل در مورد مسیری که باید طی شود تا بتوان به عنوان طراح بازی در یک تیم بازیسازی فعالیت کرد بحث میکنیم. قسمت زیادی از برنامه نیز به چالشهای ساخت بازی فرزندان مورتا تعلق دارد.
گفتگو با امیرحسین فصیحی.
◾️ تاریخ: ۲۸ مرداد ۹۸
🌐لینک شبکههای اجتماعی مهمان این قسمت:
پروفایل توییتر
پروفایل لینکداین
ایمیل: aryan.bina@gmail.com
◾️ لینک سایر آثار معرفی شده:
🎧 این پادکست را میتوانید از طریق یکی از برنامههای پادکست مورد علاقه خود گوش دهید: