◾️ .گفتگو با محمد امینی، طراح بازی، در مورد دورکاری
◾️ محمد امینی تجربه بسیار زیادی در تولید بازیهای موبایلی دارد و از زاویههای مختلف به چالشهای ساخت و انتشار بازیها میپردازد.
گفتگو با امیرحسین فصیحی
◾️ تاریخ: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک گفتگوی قبلی این مهمان در فنکست:
فنکست ۲۴: گفتگو با محمد امینی
🎧 این پادکست را میتوانید از طریق یکی از برنامههای پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:
سلام
خيلي ممنون بابت پادكست هاي مفيدتون 🙏 .
براي افرادي كه هنوز بطور رسمي وارد بازار كار نشدن يه ديد كلي و مناسبي ميده و از طرفي ادم از رو از وضعيت بازي سازي كشورش اگاه تر ميكنه .
يه درخواستي داشتم اگه براتون ميسر باشه لطف كنيد در گفتگوي هاي بعدي از تيم توسعه فرزندان مورتا دعوت كنيد و يكم عميق تر راجع به كار هايي كه پيرامون اين بازي انجام داديد يكم توضيح بديد از پيش توليد تا لانچ بازي ( منظور—> ماركتينگ – كراود فاندينگ – جمع كردن كاميونيتي – و كلا چالش هاي فني بازي )
دوباره ازتون تشكر ميكنم بابت به اشتراك گذاشتم تجاربتون🙏