فن‌کست ۷۳: گفتگو با حسن کریمی

فرآیندهای تولید بازی‌، پروژه‌های بزرگ، تعریف نقش پرودوسر

◾️ مهمان این قسمت حسن کریمی، پرودوسر کلاود ایمپریوم گیم در انگلستان، است. محور اصلی این صحبت تجربه‌های حسن کریمی به عنوان پرودوسر در پروژه‌های بازی‌های موبایل در فرانسه و سپس یکی از بزرگترین پروژه‌های بازی‌ رایانه و کنسول دنیا در انگلستان است. با او در خصوص ویژگی‌های این نقش و چالش‌های آن مفصل گفتگو کردیم.

گفتگو با امیرحسین فصیحی
◾️ تاریخ: ۱۱ مهر ۱۴۰۲


🌐لینک شبکه‌های اجتماعی مهمان این اپیزود:
پروفایل لینکدین حسن کریمی

➕ سایر لینک‌ها:

Cloud Imperium Games

Star Citizen Game

SCRUM Methodology

Leaders Eat Last, by Simon Sinek

The Culture Map


🎧 این پادکست را می‌توانید از طریق یکی از برنامه‌های پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:


🔗 لینک تماشای گفتگو در یوتیوب

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.