◾️ در این قسمت امیرحسین فصیحی با متین ایزدی گفتگو میکند. متین ایزدی، نویسنده، بازیساز و از بنیانگذاران رسانه بازیخوار است.
متین ایزدی سابقه زیادی در زمینه فعالیت رسانهای بازیهای ویدیویی، طراحی بازی و نویسندگی برای بازیهای دارد و در این گفتگو از مسیر زندگی او تا چالشهای فرهنگی کشور و همچنین شرایط لازم برای انجام کارهای با کیفیت و بسیار موارد دیگر صحبت میکنیم.
آقای ایزدی سابقه همکاری با شرکتهای رسانا افزار، فنافزار و مدریک را دارد و در حال حاضر در شرکت گاراژ گیمز مشغول به فعالیت به عنوان نویسنده و طراح بازی است.
گفتگو با امیرحسین فصیحی
◾️ تاریخ: ۷ شهریور ۹۸
🌐لینک شبکههای اجتماعی مهمان این اپیزود:
پروفایل توییتر
پروفایل لینکداین
◾️ لینک سایر آثار معرفی شده:
کتاب ماجرای غریب و غمانگیز یک قاچاقچی در قشم، متین ایزدی
توییتر Garaj Games
رسانه بازیخوار در :
تلگرام
اینستاگرام
یوتیوب
🎧 این پادکست را میتوانید از طریق یکی از برنامههای پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:
سلام…ما یه تیم بازی سازی نوپا هستیم که تا بحال دوتا بازی به بازار ارائه دادیم…دنبال یه راه ارتباطی باهاتون هستیم برای راهنمایی و مشاوره…میشه راهنمایی کنید؟
درود
وقتی داستان بقیه بازیسازها(واقعی) رو می شنوم شباهت هایی عجیب رو میبینم انگار یه جاهایی کنار هم شروع کردیم که اینقدر دقدقه های اولیه و وسط کار شبیه هم بوده .
ولی جایی که برام جذاب بود جاهایی بود که ماجرا متفاوت بود . مثلا جاهایی که برای من یک گروه ایجاد می شد اون گروه هیچوقت تبدیل به یک تیم نمی شد که منم می تونستم تسلیم بشم ولی تصمیم گرفتم …
ببینم یه تکاور (بازیساز تکنفره) چطور می تونه یه پایگاه بزرگ نظامی (این دنیای گسترده گیم) روبه زانو دربیاره (واقعا ساده نیست). بدون شک اول باید در چند حرفه ورزیده باشی مثل تیراندازی ، آمادگی بدنی و… (برنامه نویسی ، کاربا انجینوانیمیشن و …) و بعد باید بگردی دنبال ایده حمله از جایی که کمتر نگهبانی میشه (مثل فاضلاب توی خیلی از فیلم ها دیدیم) و مهمتر از همه باید در دامنه سکوت حرکت کنی چون تجربه ای که داشتم سروصدا کردن برای ساخت بازی نگهبان های اون پادگان بزرگ (انرژی های منفی و …) میان سراغت که یا زندانی شدن نصیبت میشه یا فرار و یا مبارزه سخت تر .
خودم بارها به زندان این کار افتادم و فرارد کردم 😀