فن‌کست ۵۶: درباره طراحی بازی – گفتگو با آرنو آذر

◾️ در این قسمت با آرنو آذر، طراح مرحله (Level Designer) در شرکت Volition آمریکا، در خصوص طراحی بازی صحبت می‌کنیم.

◾️ قسمت اول بحث به مفاهیم پایه‌ای مرتبط با طراحی بازی مربوط می‌شود. پاسخ به سوالاتی نظیر:
۱- طراح بازی کیست؟ چه وظایفی دارد؟
۲- انواع موقعیت‌های شغلی مربوط به طراحی بازی چیست؟
۳- چه تحصیلاتی برای طراح بازی لازم است؟
۴- چالش‌های طراحان بازی چیست؟

در بخش دوم گفتگو ، در مورد مباحث پیشرفته مرتبط با طراحی بازی صحبت می‌کنیم.

گفتگو با امیرحسین فصیحی
◾️ تاریخ: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

🌐لینک شبکه‌های اجتماعی مهمان این اپیزود:
پروفایل توییتر
پروفایل لینکداین

لینک گفتگوی قبلی این مهمان در فن‌کست:
فن‌کست ۷: گفتگو با آرنو آذر


◾️ لینک‌ معرفی شده:
لول ادیتور Trenchbroom


🎧 این پادکست را می‌توانید از طریق یکی از برنامه‌های پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:


🔗 لینک تماشای گفتگو در یوتیوب

2 دیدگاه

  1. کاش اسم کتاب هایی که برای دیزاین معرفی کردن رو هم میذاشتین. من دوباره گوش کردم سر همین =)))
    Theory of Fun
    Level Up

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.