◾️ در این قسمت با آرنو آذر، طراح مرحله (Level Designer) در شرکت Volition آمریکا، در خصوص طراحی بازی صحبت میکنیم.
◾️ قسمت اول بحث به مفاهیم پایهای مرتبط با طراحی بازی مربوط میشود. پاسخ به سوالاتی نظیر:
۱- طراح بازی کیست؟ چه وظایفی دارد؟
۲- انواع موقعیتهای شغلی مربوط به طراحی بازی چیست؟
۳- چه تحصیلاتی برای طراح بازی لازم است؟
۴- چالشهای طراحان بازی چیست؟
در بخش دوم گفتگو ، در مورد مباحث پیشرفته مرتبط با طراحی بازی صحبت میکنیم.
گفتگو با امیرحسین فصیحی
◾️ تاریخ: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰
🌐لینک شبکههای اجتماعی مهمان این اپیزود:
پروفایل توییتر
پروفایل لینکداین
لینک گفتگوی قبلی این مهمان در فنکست:
فنکست ۷: گفتگو با آرنو آذر
◾️ لینک معرفی شده:
لول ادیتور Trenchbroom
🎧 این پادکست را میتوانید از طریق یکی از برنامههای پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:
کاش اسم کتاب هایی که برای دیزاین معرفی کردن رو هم میذاشتین. من دوباره گوش کردم سر همین =)))
Theory of Fun
Level Up
معمولا لینکها رو میذاریم توی صفحه ولی خب ممنون از اینکه اشاره کردی