فن‌کست ۵۶: درباره طراحی بازی – گفتگو با آرنو آذر

◾️ در این قسمت با آرنو آذر، طراح مرحله (Level Designer) در شرکت Volition آمریکا، در خصوص طراحی بازی صحبت می‌کنیم.

◾️ قسمت اول بحث به مفاهیم پایه‌ای مرتبط با طراحی بازی مربوط می‌شود. پاسخ به سوالاتی نظیر:
۱- طراح بازی کیست؟ چه وظایفی دارد؟
۲- انواع موقعیت‌های شغلی مربوط به طراحی بازی چیست؟
۳- چه تحصیلاتی برای طراح بازی لازم است؟
۴- چالش‌های طراحان بازی چیست؟

در بخش دوم گفتگو ، در مورد مباحث پیشرفته مرتبط با طراحی بازی صحبت می‌کنیم.

گفتگو با امیرحسین فصیحی
◾️ تاریخ: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰

🌐لینک شبکه‌های اجتماعی مهمان این اپیزود:
پروفایل توییتر
پروفایل لینکداین

لینک گفتگوی قبلی این مهمان در فن‌کست:
فن‌کست ۷: گفتگو با آرنو آذر


◾️ لینک‌ معرفی شده:
لول ادیتور Trenchbroom


🎧 این پادکست را می‌توانید از طریق یکی از برنامه‌های پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:


🔗 لینک تماشای گفتگو در یوتیوب

2 دیدگاه

  1. کاش اسم کتاب هایی که برای دیزاین معرفی کردن رو هم میذاشتین. من دوباره گوش کردم سر همین =)))
    Theory of Fun
    Level Up

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.