فن‌کست ۵۰: گفتگو با پیمان مسعودی

در این قسمت با پیمان مسعودی، برنامه نویس ارشد انیمیشن در شرکت People Can Fly، صحبت می‌کنیم.

◾️  با او در مورد تجربیاتش در ایران و کار به عنوان انیماتور در بازی‌های گرشاسپ و شمشیر تاریکی در فن‌افزار و همچنین مهاجرتش به لهستان و فعالیت در CD Projekt Red و People Can Fly گفتگو می‌کنیم. 

◾️ پیمان مسعودی تجربیات زیادی در زمینه هنری انیمیشن و همچنین مقوله‌های فنی مرتبط با برنامه نویسی در این زمینه دارد. او در این برنامه راهکارها و پیشنهادهای مفیدی برای علاقمندان در این حوزه‌ها ارائه می‌دهد.

گفتگو با امیرحسین فصیحی
◾️ تاریخ: ۵ فروردین ۱۴۰۰

🌐لینک شبکه‌های اجتماعی مهمان این اپیزود:
پروفایل توییتر
پروفایل لینکداین

پروژه کارشناسی ارشد پیمان مسعودی
Achieving Dynamic AI Difficulty by Using Reinforcement Learning and Fuzzy Logic Skill Metering

شرکت فعلی
People Can Fly

شرکت‌های گذشته
CD Projekt Red
Dead Mage


🎧 این پادکست را می‌توانید از طریق یکی از برنامه‌های پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:


➕ لینک کتاب‌های معرفی شده:
Character Animation With Direct3D
Character Animation in 3D

➕ لینک بازی‌های معرفی شده:
Outriders
گرشاسپ
شمشیر تاریکی

Prince of Persia 1, 2, 3
God of War series
Red Dead Redemption
Alan Wake
Hellblade
Tekken
Mortal Kombat Deception

➕ سایر لینک‌ها:
شرکت Natural Motion


🔗 لینک تماشای گفتگو در یوتیوب

2 دیدگاه

  1. سلام.
    ممنون از پادکست های فوق العادتون..
    میخاستم چندتا موضوع معرفی کنم ک در صورت امکان پادکستای با این مضاامین هم داشته باشید
    پایپ لاین بازی سازی چیه.؟
    در رابطه با اینکه روی یک ایده اولیه چقد باید زمان گذاشت تا ی گیم پلی دراورد؟؟
    درباره کاره تمیمی در بازی سازی روحیه تیمی و چیزای که باعث میشه ی تیم موفق یا از هم یپاشه؟؟
    چطور میشه تو ی تیم با اختلاف سلیقه ها کنار اومد؟؟
    چطوری میشه ایده پردازی کرد برای ی بازی جدید؟؟
    چطور میشه پیشرفت کرد و ی تیم باید خودشو به چه سطحی برسونه که بتونه رقابت کنه؟
    چطور میشه وقتی فرایند ساخت ی بازی طولانی میشه همچنان انگیزه و اشتیاق داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.