فن‌کست ۵۴: درباره برنامه‌نویسی بازی – گفتگو با علی صالحی

◾️ در این برنامه با علی صالحی، برنامه‌نویس رندرینگ (Rendering Engineer) در Crytek آلمان، در مورد برنامه‌نویسی بازی‌های ویدئویی صحبت می‌کنیم.

◾️ چطور می‌توان برنامه نویس بازی شد؟ چه چیز‌هایی باید یاد گرفت؟ چه توانایی‌هایی لازم است؟ مسیر شغلی چگونه است و چه آینده‌ای می‌توان متصور شد؟ برنامه نویس بازی‌ چه مواردی را باید بلد باشد؟ چگونه برای شغل در این رشته اقدام کنیم؟ این موارد بخشی از سرفصل‌های این گفتگوی مفصل در خصوص برنامه نویس بازی شدن است.

گفتگو با امیرحسین فصیحی
◾️ تاریخ: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

🌐لینک شبکه‌های اجتماعی مهمان این اپیزود:
پروفایل توییتر
پروفایل لینکداین

لینک اسلایدهای دستور پخت!

لینک گفتگوی قبلی این مهمان در فن‌کست:
فن‌کست ۱۶: گفتگو با علی صالحی


🎧 این پادکست را می‌توانید از طریق یکی از برنامه‌های پادکست مورد علاقه خود گوش دهید:


➕ لینک کتاب‌ معرفی شده:
Game Engine Architecture, Jason Gregory

◾️ سایر لینک‌ها:
شرکت Crytek
موتور بازی‌سازی CryEngine


🔗 لینک تماشای گفتگو در یوتیوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.